علل تغییر قیمت ایربگ پراید چیست؟

کیسه هوا یا ایربگ چیست؟

یکی از مهم ترین وسایل امنیتی مدرن که در خودرو ها به کار گرفته می شود، ایربگ می باشد. این وسیله در هنگام تصادفات و یا حوادث با پر شدن از گاز، مانع برخورد سر نشین ها با اجزا و بدنه خودرو می شود. یکی از راه های بسیار ساده برای مطلع شدن از قیمت ایربگ پراید مراجعه به نمایندگی های فروش آن می باشد، که متقاضی علاوه بر مشاهده از نزدیک می تواند آن را خریداری نماید.

ایربگ پراید از چه ساخته شده است؟

به طور کلی ایربگ ها از جمله ایربگ پراید از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند.

  • جنس کیسه ی ایربگ پراید از پارچه نایلونی می باشد. دو ایربگ پراید در داشبورد و فرمان آن تعبیه شده اند.

  • از دیگر اجزای ایربگ پراید می توان حسگر را نام برد. این قطعه در هنگام وقوع حوادث و وارد شدن ضربه به بدنه خودرو فعال می شود.(هنگامی که نیرویی معادل با نیروی برخورد خودرو با سرعت 16 تا 24 کیلومتر بر ساعت به دیوار آجری وجود داشته باشد.) با فعال شدن این حسگر گاز مخصوص وارد کیسه هوا می شود.

  • یکی دیگر از اجزای بسیار مهم تشکیل دهنده ایربگ پراید Airbag سیستم باد کننده می باشد. این سیستم در هنگام فعال شدن حسگر موجود در ایربگ پراید، دو ماده سدیم آزد و نیترات پتاسیم را با یک دیگر ترکیب می کند. از مشتعل شدن این دو ماده گاز نیتروژن تولید می شود که با سرعت 322 کیلومتر بر ساعت وارد کیسه شده و آن را از محل خود خارج می کند.

بدین ترتیب با خروج کیسه هوا در هنگام حادثه جان افراد تا در صد زیادی در امان می ماند.

در چند ساله اخیر اکثر کمپانی های خودروسازی قابلیت های جدیدی را بر روی قابلیت های دیگر خودروهایشان افزوده اند. به طور مثال کمپانی خودرو سازی سایپا، علاوه بر دیگر ویژگی هایی که داشته اند، قابلیت جدیدی نیز دارند. که می توان از ایربگ پراید یاد کرد.

چگونه می توان از قیمت ایربگ پراید مطلع شد؟

یکی دیگر از راه هایی که برای اطلاع از قیمت ایربگ پراید کاربرد دارد، مراجعه به وبسایت های اینترنتی می باشد. این روش در چند ساله اخیر به شدت در میان مردم رایج شده است. خریداران و متقاضیان می توانند با ورود به درگاه های فروش اینترنتی، هم از قیمت های واقعی کالا مطلع شوند و هم این که آن را خریداری نمایند.

علل تغییر قیمت ایربگ پراید چیست؟

یکی از علل بسیار شایع آن تحریم ها و واردات بسیار کم کالا ها می باشد که سبب کم شدن یک کالا در بازار مصرفی می شود. با کم شدن کالا در بازار مصرفی، ارزش آن بیشتر شده و به نسبت قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایربگ پراید هستید، می توانید با مراجعه به سایت یدک یار از مقاله های مفید آن در این زمینه بهره مند شود.

سایت یدک یار یکی از بزرگ ترین وب سایت های ایران در زمینه قطعات خودرو می باشد که دسترسی به آن بسیار آسان است.


اطلاعات کامل درمورد قیمت و خرید بلبرینگ

بلبرینگ را به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در صنعت می توان نام برد. کار بلبرینگ‌ها به این صورت می باشد که مانع کشیده شدن سطوح روی یکدیگر می گردند و سطح تماس را نیز کاهش می دهند. در نتیجه اصطکاک بین سطوح  را به شدت کاهش می یابد. اگر قصد خرید بلبرینگ دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه بدست آورید.

C:\Users\Administrator\Desktop\2.png

انواع بلبرینگ از لحاظ ساختاری عبارتند از :

  • بلبرینگ های شیار عمیق
  • بلبرینگ های تماس زاویه ای
  • بلبرینگ های کف گرد یک ردیفه و دو ردیفه
  • بلبرینگ های خودتنظیم
  • بلبرینگ ایگرگ که نوع تغییر شکل یافته بلبرینگ های شیار عمیق هستند.

انواع بلبرینگ از نظر آلیاژ عبارتند از: بلبرینگ استیل، بلبرینگ نسوز و بلبرینگ سرامیکی.

خرید بلبرینگ

برای خرید بلبرینگ بایستی با توجه به کاربری این قطعه، اقدام به خرید نمایید. به این دلیل که بلبرینگ ها در سایز های متنوع، با اشکال متفاوت و با برند های مختلفی تولید می شوند. اهمیت کیفیت بالای بلبرینگ به حدی می باشد که در میان اجزای اصلی جای گرفته است.

در انتخاب و خرید بلبرینگ، باید تمام تلاش خود را برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بلبرینگ به کار بگیرید. چرا که هر گونه اختلال در کار بلبرینگ می تواند موجبات شکست قطعاتی بسیار گرانبها را به همراه داشته باشد.

با توجه به دشوار بودن تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی، بسیاری از مشتریان برای خرید بلبرینگ با مشکل مواجه هستند. بعضی اوقات خریداران بلبرینگ به علت کمتر بودن قیمت و تنها با معیار قرار دادن قیمت بلبرینگ به اشتباه بلبرینگ تقلبی خریداری می کنند. اما خبر ندارند که این تصمیم اشتباه بوده و این موضوع باعث بوجود آمدن مشکلات و بروز خسارت به آن ها می شود.

به همین علت توصیه می شود برای خرید بلبرینگ، معمولا از مراکزی خرید کنید که معتبر و خوشنام هستند.

فروش بلبرینگ:
شناخت انواع روش های فروش بلبرینگ این امکان را به شما مصرف کنندگان می دهد که در خرید بلبرینگ، انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

امروزه فروش بلبرینگ در ایران به دو صورت انجام می شود.

  • خرید و فروش بلبرینگ به روش سنتی

در این نوع فروش، مشتری امکان بررسی جنس خریداری شده را از لحاظ کمی و کیفی را دارد.

  • خرید و فروش آنلاین بلبرینگ

جهت رفاه حال مشتریان فروش بلبرینگ به صورت غیر حضوری فراهم می شود.

قیمت بلبرینگ:

قیمت بلبرینگ بر حسب فاکتورهای مختلفی چون متریال، نوع بار، تولید کننده ها، صنایع مصرف کننده و ... محاسبه می شود.

مهمترین فاکتور های موثر بر قیمت بلبرینگ های صنعتی عبارتند از : سایز بلبرینگ صنعتی و برند تولید کننده.

 بزرگ شدن سایز این محصول، باعث استفاده از متریال بیشتر در تولید آن می شود و در نتیجه بر روی قیمت آن نیز این مورد تاثیر دارد. همچنین بلبرینگ های مینیاتوری به دلیل نیاز دقت و حساسیت در ساخت آن ها، قیمت نسبتا بالایی دارند.

در سایت عظیم صنعت این امکان برای شما مهیا می باشد تا بلبرینگ مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین این مجال و فرصت را خواهید داشت تا محصولات را با یکدیگر مقایسه نموده و سپس نسبت به خرید بلبرینگ و سایر لوازم یدکی مورد نیاز اقدام نمایید. 

منابع:

wikipedia

britannica

sciencedirect

قیمت گیربکس پژو 405 به همراه اطلاعات کامل این قطعه

هر خودرو از دو بخش و رکن اصلی تشکیل شده است که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند. گیربکس ها در واقع مغز متفکر یک خودرو می باشند. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو را ندارد و وظیفه اصلی گیربکس ها در خودرو انتقال و هدایت نیرو از موتور به چرخ ها می باشد. به بیانی ساده تر وظیفه اصلی گیربکس ها انتقال دادن قدرت از یک منبع چرخنده به بخش های دیگر است.

برای اینکه بتوانید جنس باکیفیت و اصل تهیه کنید باید ابتدا اطلاعات دقیقی در این زمینه داشته باشید چون برای مثال قیمت گیربکس پژو 405 اصل با غیراصل تفاوت دارد اما از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند. در صورت نداشتن اطلاعات کافی، برخی از فروشندگان فرصت طلب به راحتی می توانند جنس نامرغوب را بجای جنس باکیفیت و اصل به شما بفروشد.

قیمت گیربکس پژو 405

در ادامه به توضیح نوع و قیمت گیربکس پژو پرداخته ایم.

انواع گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به طور کلی در دسته اصلی تقسیم بندی می شود. گیربکس های اتوماتیک و دستی. اغلب، گیربکس پژو به صورت دستی تولید می شود ولی این بدین معنا نیست که کمپانی ساخت خودرو های پژو تنها به تولید گیربکس دستی کفایت می کنند. در برخی موارد مالکان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن آن، گیربکس پژوی خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

قیمت گیربکس 405

دلایل برتری اتوماتیک نسبت به دستی در گیربکس پژو 405:

در اولین نگاه، می توان به راحتی بیشتر راننده در حین رانندگی اشاره کنیم. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی( به خصوص در مدت های طولانی و زیاد) از تعویض پی در پی دنده کلافه شده باشند، پس به منظور فراغ بیشتر رانندگان و راحتی آنها، می توان گیربکس ( gearbox ) پژوی خودرو را به حالت اتوماتیک در آورد.

نکته شایان به ذکر در ارتباط با گیربکس پژو405 این است که اگر آن در حالت اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد.( زیرا وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، در عوض یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.)

چگونه از قیمت گیربکس پژو 405 مطلع شویم؟

در چند ماه اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این میان باید به این نکته نیز توجه نمود که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

برای خرید و یا استعلام قیمت گیربکس پژو 405 چه اقداماتی می توان انجام داد؟

اگر شما به فکر استعلام قیمت گیربکس پژو 405 افتاده اید و نمی دانید چگونه می توان این کار را به صورت دقیق انجام داد، می توانید موارد زیر را مطالعه فرمایید:

یکی از شایع ترین اقدامات در زمینه استعلام قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد مصرف کنندگان و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نشده است.

اگر مایل به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و از مقاله های مفید و تخصصی آن در این زمینه بهره مند شوید.

 

اطلاعات کامل درمورد لوازم یدکی 206

لوازم یدکی 206

تولید این محصول، در سال 2010 در بسیاری از کشورهای اروپایی متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام 206 + در اروپا از سال 2009 آغاز شد و تا سال 2012 ادامه یافت.

پس از توقف تولید پژو 206، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، بدون نظارت پژوی فرانسه دست به تولید خودرو و لوازم یدکی 206 ایرانی زد.

لوازم یدکی 206

پژو 206  یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. همچنین یکی از موفق ترین مدل های پژو است که در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد و در دو مدل «هاچ بک و صندوقدار» و در 6   تیپ تولید و روانه بازار می شود.

طرفداران استفاده از این محصول و بالطبع نیاز بازار به لوازم یدکی این محصول  شرکت های بسیاری را بر آن داشت تا به تولید لوازم یدکی این محصول بپردازند.

قطعات اصلی خودرو ممکن است به علل مختلفی اعم از تصادف، استفاده طولانی مدت و فرسودگی و خرابی، به لوازم یدکی نیاز پیدا کنند.

لوازم یدکی چیست؟

لوازم یدکی به قطعاتی گفته می شود که نحوه کار آن ها دقیقا مثل قطعه اصلی خودرو دارند  و برای هر خودرو منحصر به فرد می باشد مثل لوازم یدکی 206. افزایش کارایی و طول عمر خودرو، بهبود ایمنی و تضمین سلامت سرنشین، جلوگیری از انجام تعمیرات مکرر، کاهش هزینه‌های اضافی تعمیرات، کاهش مصرف سوخت با استفاده از قطعات مصرفی استاندارد نظیر فیلتر روغن،فیلتر بنزین و فیلتر هوا و تعویض به موقع آنها و بازدهی بالا از مزایای استفاده از لوازم یدکی اصل به‌شمار می‌روند.

برای خرید لوازم یدکی 206 ، به دلیل تنوع برند ،ابتدا بایستی در مورد هر محصول تحقیق به عمل آورده و سپس مناسب ترین قطعه را سفارش دهید.

معروف مارک و برندی که در زمینه لوازم یدکی 206 در حال فعالیت می باشد، ایساکو می است. این برند که با کیفیت قطعات خودرو را تولید می کند، بسیار محبوب می باشد؛ علت این امر هم آن است که مالکان خودرو با استفاده از قطعات تولیدی این برند مثل لوازم یدکی 206، سالم بودن و ایمنی ماشین خود را تضمین می کنند.

موجود بودن لوازم یدکی این خودرو در داخل کشور و سهولت در دستیابی آن باعث شده تا شمار بسیاری نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند و بدون دغدغه از این محصول بهره بگیرند. زیرا در صورت بروز هر مشکلی می توانند لوازم یدکی آنها را تهیه نمایند. 

اما با کمال تاسف، تولید و توزیع کالاهای تقلبی  با کیفیت پایین و بسته‌ بندیهای متفرقه در بازار رواج بسیار یافته است. از آنجایی که بررسی فنی بر روی قطعات یدکی اصلی توسط مشتریان امکان‌پذیر نیست، خرید لوازم یدکی از فروشگاههای غیرمجاز علاوه بر صرف هزینه‌های مالی زیاد، امکان خطرات جانی را نیز به دنبال خواهد داشت. و امروزه خرید از فروشگاهها و سایتهای مجاز این فرصت را برای شما فراهم کرده است.

خرید لوازم یدکی 206

سایت یدک یار به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه از لوازم یدکی 206 و اطلاعات مربوط به آن نیاز دارید را در کوتاهترین زمان ممکن بدست آورید. همچنین می توانید با استفاده از این سایت لوازم یدکی 206 مورد نظر را تهیه کنید.

قیمت گیربکس پراید یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید گیربکس

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قیمت گیربکس پراید چقدر است؟ در این مقاله در قدم اول به بررسی ایرادات احتمالی گیربکس پراید می پردازیم و سپس در ادامه در رابطه با قیمت گیربکس پراید صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید پراید مشکلات فراوانی دارد اما بزرگ ترین مشکل پراید گیربکس آن است. تمامی گیربکس ها دارای مشکلاتی هستند اما متاسفانه این مشکلات در پراید دو چندان است.

ایرادات احتمالی گیربکس پراید

  • کلاچ شل

قطعا می دانید که وقتی که شخص پدال کلاچ را فشار دهد اما دیسک از فلایویل جدا نشود کلا شل می گویند.

در اینجور مواقع راننده نمی تواند دنده را عوض کند زیرا هنوز کلاچ درگیر می باشد و به کمک نیروی موتور در حال چرخش است. اگر ماشین شما دچار این مشکل شده باشد هنگام تعویض دنده صدای سایش غیرمنتظره ای را خواهید شنید و از این طریق از این مشکل آگاه می شوید.

  • نشست روغن:

یکی از آسان ترین راه هایی که می توانید متوجه شوید که باید به گیربکس ماشینتان توجه کنید دیدن نشت واسکازین می باشد.

همانطور که میدانید واسکازین در گیربکس های اتوماتیک برای اینکه بتواند دنده را عوض کند نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. کافی است در زیر اتومبیل خود یک لکه روغن مشاهده کنید تا از این مشکل باخبر شوید.

زمانی که دارید واسکازین گیربکس خود را چک میکنید مطمئن شوید که رنگ آن تیره نیست و بوی سوختگی نمی دهد. با مشاهده هر کدام از این علائم لازم است که به تعمیرگاه بروید و آن را تعویض کنید.

اما قیمت گیربکس پراید نسبت به سایر گیربکس ها ارزان تر می باشد. در این مقاله قصد داریم راجب تمامی نکات مربوط به گیربکس پراید و همچنین قیمت گیربکس پراید صحبت نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

گیربکس پراید

یکی از ضعیف ترین گیربکس هایی Transmission که در بازار موجود می باشد گیربکس پراید می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت گیربکس پراید نسبت به سایر ماشین ها بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشد اما این موضوع نباید باعث شود شما نسبت به علائم آن بی تفاوت باشید.

احتمالا فکر می کنید که پیدا کردن مشکلات ماشین کار هرکسی نمی باشد و بسیار سخت است اما کافی است به ماشینتان مثل بدن فکر کنید.

برای مثال زمانی که معده شما درد می گیرد به اولین چیزی که فکر می کنید آخرین وعده ای که غذا خورده اید می باشد. حال به دنبال مشکلاتی که امکان دارد باعث این درد شده باشد می گردد و سعی دارید این مشکل را حل کنید. 

مشکلاتی که برای ماشین به وجود می آید دقیقا با علائم هایی مثل سروصدا و علائم هشدار دهنده ای که شما بتوانید از وجود این ایرادات باخبر باشید می باشد.

به دلیل این که در طول سال از گیربکس پراید بسیار استفاده می شود طبیعتا زود خراب می شود. از طرفی چون قیمت گیربکس پراید کم میباشد سریع دچار مشکلاتی می شود.

قیمت گیربکس پراید به صرفه می باشد اما هزینه تعمیر آن تقریبا گران تمام می شود پس ارزش آن را دارد که اگر علامت غیر عادی متوجه شدید به آن توجه کنید.

اگر همچنان سوالاتی راجب گیربکس پراید و همچنین قیمت گیربکس پراید دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت یدک یار مراجعه کنید.