قیمت گیربکس پژو 405 به همراه اطلاعات کامل این قطعه

هر خودرو از دو بخش و رکن اصلی تشکیل شده است که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند. گیربکس ها در واقع مغز متفکر یک خودرو می باشند. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو را ندارد و وظیفه اصلی گیربکس ها در خودرو انتقال و هدایت نیرو از موتور به چرخ ها می باشد. به بیانی ساده تر وظیفه اصلی گیربکس ها انتقال دادن قدرت از یک منبع چرخنده به بخش های دیگر است.

برای اینکه بتوانید جنس باکیفیت و اصل تهیه کنید باید ابتدا اطلاعات دقیقی در این زمینه داشته باشید چون برای مثال قیمت گیربکس پژو 405 اصل با غیراصل تفاوت دارد اما از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند. در صورت نداشتن اطلاعات کافی، برخی از فروشندگان فرصت طلب به راحتی می توانند جنس نامرغوب را بجای جنس باکیفیت و اصل به شما بفروشد.

قیمت گیربکس پژو 405

در ادامه به توضیح نوع و قیمت گیربکس پژو پرداخته ایم.

انواع گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به طور کلی در دسته اصلی تقسیم بندی می شود. گیربکس های اتوماتیک و دستی. اغلب، گیربکس پژو به صورت دستی تولید می شود ولی این بدین معنا نیست که کمپانی ساخت خودرو های پژو تنها به تولید گیربکس دستی کفایت می کنند. در برخی موارد مالکان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن آن، گیربکس پژوی خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

قیمت گیربکس 405

دلایل برتری اتوماتیک نسبت به دستی در گیربکس پژو 405:

در اولین نگاه، می توان به راحتی بیشتر راننده در حین رانندگی اشاره کنیم. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی( به خصوص در مدت های طولانی و زیاد) از تعویض پی در پی دنده کلافه شده باشند، پس به منظور فراغ بیشتر رانندگان و راحتی آنها، می توان گیربکس ( gearbox ) پژوی خودرو را به حالت اتوماتیک در آورد.

نکته شایان به ذکر در ارتباط با گیربکس پژو405 این است که اگر آن در حالت اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد.( زیرا وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، در عوض یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.)

چگونه از قیمت گیربکس پژو 405 مطلع شویم؟

در چند ماه اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این میان باید به این نکته نیز توجه نمود که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

برای خرید و یا استعلام قیمت گیربکس پژو 405 چه اقداماتی می توان انجام داد؟

اگر شما به فکر استعلام قیمت گیربکس پژو 405 افتاده اید و نمی دانید چگونه می توان این کار را به صورت دقیق انجام داد، می توانید موارد زیر را مطالعه فرمایید:

یکی از شایع ترین اقدامات در زمینه استعلام قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد مصرف کنندگان و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نشده است.

اگر مایل به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و از مقاله های مفید و تخصصی آن در این زمینه بهره مند شوید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد