قیمت گیربکس پراید یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید گیربکس

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قیمت گیربکس پراید چقدر است؟ در این مقاله در قدم اول به بررسی ایرادات احتمالی گیربکس پراید می پردازیم و سپس در ادامه در رابطه با قیمت گیربکس پراید صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید پراید مشکلات فراوانی دارد اما بزرگ ترین مشکل پراید گیربکس آن است. تمامی گیربکس ها دارای مشکلاتی هستند اما متاسفانه این مشکلات در پراید دو چندان است.

ایرادات احتمالی گیربکس پراید

  • کلاچ شل

قطعا می دانید که وقتی که شخص پدال کلاچ را فشار دهد اما دیسک از فلایویل جدا نشود کلا شل می گویند.

در اینجور مواقع راننده نمی تواند دنده را عوض کند زیرا هنوز کلاچ درگیر می باشد و به کمک نیروی موتور در حال چرخش است. اگر ماشین شما دچار این مشکل شده باشد هنگام تعویض دنده صدای سایش غیرمنتظره ای را خواهید شنید و از این طریق از این مشکل آگاه می شوید.

  • نشست روغن:

یکی از آسان ترین راه هایی که می توانید متوجه شوید که باید به گیربکس ماشینتان توجه کنید دیدن نشت واسکازین می باشد.

همانطور که میدانید واسکازین در گیربکس های اتوماتیک برای اینکه بتواند دنده را عوض کند نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. کافی است در زیر اتومبیل خود یک لکه روغن مشاهده کنید تا از این مشکل باخبر شوید.

زمانی که دارید واسکازین گیربکس خود را چک میکنید مطمئن شوید که رنگ آن تیره نیست و بوی سوختگی نمی دهد. با مشاهده هر کدام از این علائم لازم است که به تعمیرگاه بروید و آن را تعویض کنید.

اما قیمت گیربکس پراید نسبت به سایر گیربکس ها ارزان تر می باشد. در این مقاله قصد داریم راجب تمامی نکات مربوط به گیربکس پراید و همچنین قیمت گیربکس پراید صحبت نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

گیربکس پراید

یکی از ضعیف ترین گیربکس هایی Transmission که در بازار موجود می باشد گیربکس پراید می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت گیربکس پراید نسبت به سایر ماشین ها بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشد اما این موضوع نباید باعث شود شما نسبت به علائم آن بی تفاوت باشید.

احتمالا فکر می کنید که پیدا کردن مشکلات ماشین کار هرکسی نمی باشد و بسیار سخت است اما کافی است به ماشینتان مثل بدن فکر کنید.

برای مثال زمانی که معده شما درد می گیرد به اولین چیزی که فکر می کنید آخرین وعده ای که غذا خورده اید می باشد. حال به دنبال مشکلاتی که امکان دارد باعث این درد شده باشد می گردد و سعی دارید این مشکل را حل کنید. 

مشکلاتی که برای ماشین به وجود می آید دقیقا با علائم هایی مثل سروصدا و علائم هشدار دهنده ای که شما بتوانید از وجود این ایرادات باخبر باشید می باشد.

به دلیل این که در طول سال از گیربکس پراید بسیار استفاده می شود طبیعتا زود خراب می شود. از طرفی چون قیمت گیربکس پراید کم میباشد سریع دچار مشکلاتی می شود.

قیمت گیربکس پراید به صرفه می باشد اما هزینه تعمیر آن تقریبا گران تمام می شود پس ارزش آن را دارد که اگر علامت غیر عادی متوجه شدید به آن توجه کنید.

اگر همچنان سوالاتی راجب گیربکس پراید و همچنین قیمت گیربکس پراید دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت یدک یار مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد